dimarts, d’abril 10, 2012

SOL, FIRA I TRAMUNTANA

Diumenge, el dia es va aixecar amb sol, vaig poder muntar la paradeta i fer la primera fira a la plaça d'Agullana, amb l'ajuda familiar.
La intenció de la paradeta era fer un tastet a la gent del poble, amics, coneguts i familiars ( va ser així en van venir de molt a prop, però també n'hi havia de més lluny, gràcies a tots ) de la meva déria per l'scrap mostrant el que he fet i animar a tothom que en pot fer.

A la paradeta hi vaig vendre uns minis kits de punts de llibre, pins de nevera, llibretetes, àlbums ... on hi havia tot el material i les instruccións per crear el teu projecte d'scrapbooking. Els kits van agradar molt i en vaig vendre molts i molts.
a la paradeta hi vaig fer una petita exposició de projectes fets, perquè la gent pugui fer encarregs o demanar instruccions per fer-ne ells i en un altre bocí de la taula hi havia una mica de material per vendre, papers, tintes, tampons, brads, enganxines, cintes, botons, agulles ...


Al costat de la paradeta i vaig posar una taula amb una mica de material perquè la gent pugues crear els seus projectes amb la nostra ajuda, els nostres tampons, tintes, pintures ... i embellidors.

                                     ( quan m'arribi i penjaré una foto de la tauleta )


 s'hi va asseure molta gent a la taula, petits i grans, i es van fer cosetes molt boniques ... aquí en teniu un tastet.


Aquests punts els va fer la Ivet i la Cristina són unes grans artistes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada