dijous, de juliol 12, 2012

UNA CORONA PER LA JANA

La Jana ha fet un any i no va a la llar d'infants ni a l'escola ès una privilegiada que s'ha quedat a casa amb la mama.
Quan va fer un any vaig pensar amb la seva corona per tenir la mateixa foto que en Bernat. Ja tenia la cortolina a la mà quan vaig pensar que havia de canviar de material, és tan destralera que la cartolina duraria mig segon, necessitava un material més resistent, vaig pensar que ja que la feia podia tenir més utilitat que podia servir per disfressar ... així que amb tots els materials que tinc per casa vaig caure que el feltre podia anar molt bé.  M'hi vaig posar i he fet això.

desprès de l'aniversari de la Jana han vingut altres aniversaris que ens han convidat i les hem regalades.


o sigui que si t'agrada ja ho saps.

una abraçada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada